• Hem
  • Logga In

  • Kategorier

    Hem ::  Frakt & Returer

    Frakt & Returer

    Ångerrätt
    Om du inte är nöjd med vår produkt, måste du kontakta oss inom en vecka artiklar. allt tillbaka till oss måste vara i originalskick: inte slitna, vittrad eller tvättas, med alla bifogade taggar. Eller merchandise kommer att returneras till avsändaren.
    *** Direktör
    1, En tillstånds avkastning skall erhållas från kundtjänst. Eller returförpackningen returneras.
    2, Ange orsaken till returen för att få returtillstånd och återgå till den adress.
    3 Merchandise säkert packa. Inkludera följande information med din retur: bill-namn, adress, ship-to namn, adress, ordernummer; orsaken till returen.
    Exchange Policy Exchange begäran skall göras inom 7 dagar efter beställning kvitto för varor
    Ange knutpunkten och den nya färgen eller storleken på din e-post till kundtjänst. Home Objekt måste vara i originalskick och unworn att accepteras som en återgång.
    reservdel tillgänglighet n garanteras inte. Du kommer att meddelas via e-post efter omvandlingen av utbytet

    Obs :.
    *** Frakt är inte återbetalningsbar

    *** hanteringsavgift på 20% kommer att dras från det bidrag

    *** Om objekten är icke-kvalitetsproblem, kunder måste lägga 20% porto för utbyte leveransavgifter <. / span>
    *** Return kan tar en till två veckor att behandla och minst en faktureringsperiod för krediten visas på ditt konto.
    *** för att kontakta kundservice för frågor för att få Return Authorization, vänligen maila oss.
    *** Förpackning och skicka din Return ***** Packa
    din unworn objekt i sin originalförpackning.
    ***** Inkludera en orsakskod på följesedeln för varje objekt du vill returnera.
    **** * Inkludera leveransen av transporten, och behålla en kopia för din bokföring.
    ***** Fyll i din returadress på etiketten, fast den på ditt paket, och släpp den till närmaste postkontor. Tyvärr kan vi inte ansvara för paket förlorade i transit.
    Tillbaka